Welkom in onze kerkdienst!

Update 19 februari: Vanwege de recente versoepelingen vervallen ook voor kerken de corona-maatregelen. Dat betekent dat mondkapjes en anderhalve meter afstand niet verplicht meer zijn. Kinderen kunnen er aan het begin van de dienst en het einde van de dienst weer bij zijn! Voor- en achteraf is er ook koffie en thee. De versoepelingen zijn welkom, maar misschien ook nog wel even wennen. Alle begrip als dat ook voor jou zo is. Achterin de zaal zijn er een paar stoelen die nog wel op 1,5 meter van elkaar staan.

Elke zondag is er kerkdienst die start om 10:30 uur. Je kunt ook nog steeds online meekijken via Zoom. Welkom!

De Stadshartkerk organiseert elke zondagmorgen om 10:30 uur een kerkdienst. Via muziek, media en een goed verhaal vieren en ontdekken we dat er goed nieuws is voor ons leven en de wereld waarin we werken, wonen en ontspannen. Ook bieden de kerkdiensten een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten. Er is ook kinderwerk en een crèche.

Meer informatie over de komende ochtendsamenkomst is te vinden in onze agenda.

Locatie: De Schakel, Keizer Karelweg 94b (ingang via Essenlaan), Amstelveen. Download hier de routebeschrijving of kijk op Google Maps.

Tip: Kerkdienst gemist? Bekijk of luister opnames terug van de gehouden preken.