Marriage Course

Voor je werk doe je een opleiding. Waarom? Om bij te blijven in je ontwikkeling. Om beter te worden. Als ik golf speel neem ik les. Waarom? Om beter te worden. Om met minder slagen het doel te bereiken. Mijn auto gaat regelmatig voor APK controle naar de garage. Waarom? Om te zorgen dat ik niet onverwachts stil sta met pech en veilig kan rijden.

Wat doe jij aan je relatie om het beter te krijgen?

Wat is het? De Marriage Course is geen huwelijks cursus: het is een APK voor je huwelijk. Of je net bent getrouwd of al 40 jaar met elkaar optrekt dat maakt niet uit. Bij deze nodigen wij je van harte uit om deel te nemen.

Wat gaan we doen? De avond begint met een diner voor 2. De hele avond trek je alleen met je partner op. Het is geen groepsgebeuren. Wel zit je in dezelfde kamer met 4 andere echtparen. Maar het is JULLIE avondje uit.

Wanneer? 7 avonden, start september 2020.

Waar? Bij de familie Stoffels: Jol 221, te Amstelveen.

De kosten? €165,00 per echtpaar. (Dat is incl. 7x diner, koffie, thee, glaasje wijn.+ 2x het werkboek)

Kom je ook? Je kan je opgeven (of meer informatie krijgen) via Marriagecourse@stadshartkerk.nl .
Ook is er meer informatie te vinden op Facebook .