Come together – Welkom aan nieuwe Amstelveners

28 september 2019 om 14:00 - 18:00

Come together – Welkom aan nieuwe Amstelveners

Tijd:  Zaterdag 28 september, 14.00 – 18.00 uur
Locatie: Paaskerk, Augustinuspark 1.

De samenwerkende kerken in Amstelveen organiseren weer een ‘Come Together’.  Het initiatief is bedoeld om oude en nieuwe Amstelveners met elkaar in verbinding te brengen. De middag wordt afgesloten met een gezamenlijke maaltijd. Het is de bedoeling dat iedereen een hoofdgerecht meebrengt, het liefst uit de eigen cultuur, waarna alles op een grote tafel zal worden uitgestald en alles met elkaar delen. Voor aanmelding en meer informatie kunt u mailen naar vluchtelingen@rkamstelland.nl.

Vooraf is er de gelegenheid om elkaar beter te leren kennen en worden er spelletjes voor jong en oud georganiseerd. Iedereen is welkom. De toegang is gratis. Deelnemers nemen een gerecht uit eigen cultuur mee. Voor de rest wordt gezorgd.

28 september 2019
Evenement Categorieën: