• Dit evenement is voorbij.

Introductieavond Alpha-cursus

6 februari 2020 om 19:30 - 21:00

De Alpha-cursus is een ontdekkingstocht naar het christelijk geloof. Wereldwijd gingen miljoenen mensen je voor in het volgen van de Alpha-cursus. Samen eten, ontmoeten, inspiratie, vriendschap en alle vragen mogen gesteld worden zijn ingrediënten voor een aantal avonden die je niet had willen missen.

Alpha iets voor jou?
Alpha is geschikt voor iedereen die meer wil weten over het christelijke geloof. Je hoeft niet te geloven of naar de kerk te gaan om deel te nemen.

Waar en wanneer?
De introductie avond is op donderdag 6 februari om 19:00uur met een heerlijke maaltijd. Locatie: Jol 221, Amstelveen.

Vervolgens bestaat de cursus uit 7 maandagavonden en een zaterdag. We starten die avonden om 18.30uur incl. een heerlijke maaltijd.

Meld je aan
Aanmelden is niet verplicht maar wel handig! Dit kun je doen door een mail te sturen naar: ewoud@stadshartkerk.nl

Datum:
6 februari 2020