Kerkdienst 11 Februari: Netwerkzondag & Karaktervorming – Meer Jezus in ons leven

11 februari 2018 om 10:30 - 12:00

Technologie maakt het leven makkelijker maar verwacht niet dat Google, Facebook of welk techbedrijf ook in 2018 een applicatie kan uitbrengen die jou een geduldiger, liefdevoller en daadkrachtiger persoon maakt door een paar drukken op de knop. De Bijbel biedt evenmin een eenvoudig stappenplan die positieve karaktervorming garandeert. Misschien is het beter om te zeggen dat de Bijbel veel meer biedt dan een dergelijk stappenplan. Daarom staan we vanochtend met elkaar stil bij een paar grote vragen over karaktervorming: Welke factoren beïnvloeden ons karakter? Hoe benadert de Bijbel karaktervorming? Benieuwd naar de antwoorden? Kom ook en luister en netwerk mee! Want naast een dienst met deze vragen is het ook netwerkzondag! Daarbij zijn er een aantal leuke activiteiten en een programma voor de kinderen.

11 februari 2018
Evenement Categorie: