Kerkdienst zondag 5 juni – Pinksteren

5 juni 2022 om 10:30 - 12:00

We vieren vandaag Pinksteren; het feest van uitstorting van de Heilige Geest. Op die dag werd de kerk ‘geboren’. Op deze feestelijke zondag is de Immanuelkerk te gast bij ons.

We kunnen deze zondag weer fysiek bij elkaar komen – of als dit voor jou niet kan, via Zoom – om God en elkaar te ontmoeten door interactie, gebed, zingen en luisteren naar woorden uit de Bijbel. Er is ook een apart programma voor kinderen t/m 10 jaar. Voor kinderen van 10 jaar en ouder er wordt er een verwerking uitgedeeld die ze kunnen maken tijdens de preek. Lars Grijsen zal spreken deze zondag.

Na de dienst eten we samen. We doen dat in potluck-style: iedereen neemt iets mee te eten, dat zetten we op tafels en dan kiezen we allemaal wat lekkers uit. Doe je ook mee?

Van harte welkom, ook als je gewoon een keertje wilt komen kijken of kennismaken.

Doe mee aan deze kerkdienst via Zoom

5 juni 2022
Evenement Categorie: