Kerstattenties uitdelen

24 december 2018 om 16:00 - 17:30

Het is de dag voor Kerst. Alles komt stil te staan op kerstavond. Cadeautjes bij de boom worden uitgepakt. De TV staat (weer) afgestemd op ‘All you need is love’. Op vele plekken worden sfeervolle kerstvieringen bezocht, met glühwein en kerstbrood achteraf. Maar… heel veel hulpverleners moeten op deze avond en met de kerstdagen ‘gewoon’ werken, wat voor hen misschien niet altijd even leuk is. Wat een kerst is dat? Wij gaan op zoek naar de ware warmte van kerst door super leuke kerstattenties uit te delen en deze mensen te bedanken.

Doe je mee? De reacties van zowel de uitdelers als ontvangers waren voorgaande jaar zeer positief! Geef je nu op als chauffeur en/of uitdeler. Volwassen én kinderen welkom!

Datum en tijd: Maandag 24 december, 16.00 uur verzamelen ‘De Schakel’. De actie duurt ongeveer 1-1,5 uur.
Opgeven: mail naar doen@stadshartkerk of schiet iemand van het DOEN! Kernteam aan (Cynthia/Benno/Roelien)

24 december 2018
Evenement Categorie: