Amstelveen Spreekt

Amstelveen Spreekt is een initiatief waarin drie bestaande Amstelveense netwerken (BV Amstelveen, Stichting Stadsverhalen en iMove vanuit de Stadshartkerk) hun krachten bundelen. Een initiatief dat wil zorgen voor meer verbinding en ontmoeting in Amstelveen. Dat wil helpen bouwen aan een Amstelveen waar mensen met verschillende achtergronden, meningen en opvattingen elkaar vinden, horen en inspireren.

Wij organiseren verrassende, interactieve events in hartje Amstelveen, bij Boekhandel Venstra. Events voor en door Amstelveners over boeiende en actuele thema’s, met persoonlijke, aansprekende, oude en nieuwe verhalen en gerenommeerde sprekers. Er is volop ruimte om andere Amstelveners te spreken, te leren kennen en ontmoeten.

Wij kijken er naar uit om jou te ontmoeten. En samen aan een netwerk te bouwen dat zoveel mogelijk Amstelveners bereikt en met elkaar verbindt.

Bekijk eens wat events terug via het Youtube-kanaal van Amstelveen Spreekt of lees verder op de website amstelveenspreekt.nl.

Stadshartkerk Amstelveen