Bijbel-cursus

De Bijbel is een fascinerend boek, maar ook o zo lastig te doorgronden. Sommige verhalen zijn bovendien werkelijk schitterend, maar andere stukken van de Bijbel zijn moeilijk te plaatsen. Deze unieke cursus helpt om de rode draad van de Bijbel te ontdekken, samen met een aantal leeswijzers en achtergronden. Het is speciaal bedoeld voor mensen die nieuw(er) zijn met de Bijbel, maar iedereen die meer wilt leren van de Bijbel is welkom.

De cursus bestaat uit acht avonden waarin je het Bijbelse verhaal van A-Z doorgaat. Het eerste gedeelte van elke avond bestaat uit het samen bekijken van een aflevering van de recente, zeer kwalitatief uitgevoerde mini-serie ‘The Bible’. Het tweede deel van de avond bestaat uit gesprek en discussie.

Kosten: deelname is gratis, opgegeven is verplicht.
Data: voorjaar 2020.
Contact/opgeven: Lars Grijsen, lars@stadshartkerk.nl / 06-13216486