Ik ben nieuw

Tof dat je bij ons rondkijkt. We geven je graag een paar suggesties om mee te doen in de Stadshartkerk op een manier die bij jou past.

Kom eens langs ..

Op zondag

Iedere zondag ben je van harte welkom. Ook nu met alle corona-maatregelen hebben we ruimte voor gasten. We vieren samen dat er goed nieuws is, voor iedereen. Wie je ook bent of waar je ook vandaan komt. Van 0-99 jaar!

Doordeweeks

We zijn een actieve community met verschillende netwerken rondom sport, creativiteit, inspiratie en je in zetten voor je omgeving. Je kunt hier heel makkelijk een keer langskomen. Houd de agenda in de gaten!

Wat is een netwerkgroep?

Op een huiskring

Het leven delen. Doorspreken over vragen, twijfels en toepassingen van het geloof in je eigen leven. Deze ‘zoektocht’ kan heel goed samen met anderen. Je bent welkom om een keer mee te draaien.

Wat is een huiskring?

Maak nader kennis ..

Met het geloof

Wat is het doel van mijn leven? Wat moet ik met het christelijk geloof? Allemaal vragen die je kan stellen op Alpha! Tijdens zeven interactieve en gezellige bijeenkomsten ontdek je wat het christelijk geloof inhoudt.

Ik wil meer weten!

Met de kerk

Waar staat de Stadshartkerk voor? Wat is de visie van een kerk zoals de onze in Amstelveen? Hoe kun je je verbinden aan de Stadshartkerk? We leggen het graag aan je uit in een interessante introductiecursus.

Met mij

Ik ben Lars en werk met veel plezier voor de Stadshartkerk. Als je iets wilt vragen of bespreken, je hart wilt luchten of wat dan ook, niets is te gek. Je kunt direct contact met me opnemen via email (lars@stadshartkerk.nl) of telefoon: 06-13216486

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Volg ons

Stadshartkerk Amstelveen