Kinderwerk

Kinderen zijn waardevol en belangrijk! Wij willen als Stadshartkerk de kinderen een plek bieden waar zij zich gezien voelen en met plezier komen. Een plek waar kinderen Gods nabijheid en Zijn liefde ervaren en het leren uit te delen. Waar elk kind mag komen zoals hij of zij is.

Op zondagen is er tijdens de kerkdiensten crèche voor kinderen van 0-4 jaar en een kinderwerk programma voor kinderen van 4-12 jaar. Bij de crèche kunnen de allerkleinsten tijdens de dienst lekker samen spelen, plezier maken en samen boekjes lezen.

Wij volgen met kinderwerk het programma van ‘Bijbel Basics’. Hierbij gaan we een Bijbelverhaal vertellen, zingen, bidden, drama/spel aanbieden en hierna een (knutsel)werkje maken.

• Op de 1e en 3e zondag van de maand blijven kinderen vanaf 10 jaar in de kerkdienst. Voor deze tieners liggen werkbladen klaar voor wie wil.
  • De overige zondagen zijn de kinderen van 10-12 jaar ook welkom bij het kinderwerk.

Uiteraard mag je je kind ook in de dienst houden. Je kunt evt. zelf voor je kind een kleur/puzzel of werkboekje mee nemen.

Nieuwsgierig geworden? Kom een keertje meedoen, je bent van harte welkom! Neem gerust ook je vrienden en vriendinnen mee.

Roelien Grijsen en Joanne Dronkers geven leiding aan team kinderwerk. Neem voor meer informatie contact op.

De kinderwerk ruimte is te vinden wanneer je bij de deur van het gebouw ‘De Schakel’ naar binnen gaat, vervolgens rechts door de gang de laatste deur neemt. Welkom!