Nieuws uit de netwerkgroepen

woensdag 11 april 2018

Uit onze netwerkgroepen is er allerlei nieuws te melden: over de verhuizing van het sportproject Atlethes in Action, de lancering van een nieuwe netwerkgroep iMove en de Zondag voor de Stad.

AIA Amstelveen on the move

Na vijf mooie jaren in Westwijk vinden we het tijd voor verandering. Daarom wordt, met een beetje pijn in ons hart zondag 10 juni de laatste sportmiddag in Westwijk georganiseerd op het sportveld bij Duin en Kruidberg. We pakken dan nog één keer uit met veel sport en spel en aansluitend een BBQ.

Op dit moment zijn we als team druk opzoek naar een nieuwe locatie ergens in Amstelveen onder de A9. Er wordt met ons meegedacht o.a. vanuit het Amstelveens Sportbedrijf. We zijn benieuwd waar God ons naar toe zal leiden en tegelijk kijken we dankbaar terug op de geweldige jaren die we met veel kinderen en volwassenen in Westwijk mochten beleven. Een aantal kinderen en ouders hebben aangegeven ons ook op de nieuwe locatie op te blijven zoeken.

Start van iMove!

iMove is de naam van een nieuwe netwerkgroep/beweging die we als Stadshartkerk Amstelveen opstarten. Een beweging waarin inspirerende events met verrassende sprekers en nieuwe perspectieven centraal staan. Toegankelijk, laagdrempelig en food for thought.
Je krijgt nieuwe inzichten en gaat daarnaast op een ongedwongen manier in gesprek met andere aanwezigen. Waarbij onze stelling is dat je altijd weggaat met minimaal 1 nieuw inzicht en 1 praktische toepassing waar je morgen direct mee aan de slag kunt. Lees verder

iMove past mooi in onze visie om er als Stadshartkerk te zijn voor mede-Amstelveners. Tijdens de events is het christelijk geloof één van de invalshoeken waar vanuit wij het centrale thema belichten. iMove wil meer worden dan alleen inspiratieavonden. We hopen daarom dat er vanuit deelnemers aan iMove organisch nieuwe initiatieven gaan ontstaan met als gemeenschappelijke kenmerk verdieping, bezieling en ontmoeting. Een aantal Stadshartkerkers en geïnteresseerden buiten onze kerk denken sinds een aantal maanden actief mee over de invulling en over de koers van iMove.  Wees er de eerste keer bij op vrijdag 20 april a.s.

Zondag voor de Stad

De 8e Zondag voor de Stad is alweer in aantocht! Tijdens de ‘Zondag voor de Stad’ zetten we ons in voor Amstelveen. Dit doen we met verschillende activiteiten voor verschillende leeftijdsgroepen. Samen hopen we zo een lichtpuntje te zijn voor anderen en nieuwe mensen te leren kennen. Op zondag 29 april (10:00-13:30 uur) zullen we weer verschillende dingen doen, zoals vuilprikken en pannenkoeken bakken voor mensen met een beperking.

Geef je hier op

Tags: ,